Bu Blogda Ara

Sayfalar

23 Ocak 2011 Pazar

İğrenç Espiriler

İğrenç Espiriler:
  1. Aloooo Aslı evdemi? Hayır aslı yok fotokopisi var.
  2. Ailenin bir ferdi kimdir? Kim olacak Ferdi Tayfur
  3. Makyaj yapmayan sayılara ne denir? Ne denecek elbette doğal sayılar
  4. Converse bile o kesin vermez.
  5. Duvarı beyaza boyadım tavanı Cem Yılmaza
  6. O Beren Saatse buda Ahmet Dakika
  7. Sütten ağzı yanmış yoğurttan ağzı düz.
  8. Seni adam sanmıştım, oysa sen başkasının adasıymışsın
  9. Adam bankada sıra bekliyormuş karısı masa
  10. En kötü baza hangisidir? Elbette abaza
  11. İçimde biracı var. Bira almak için uzağa gitmiyorum.
  12. Saçı olmayan ile nedir? İlkel
  13. Kuşların gittiği kafeye ne denir? Kuş kafesi
  14. Adamın biri hayatından bezmiş, karısıda kumaş.
  15. Sizin arabanız Alman malı, bizimki kilimalı
  16. Matematik dersinde denklem çözerken herkes dışarı çıkmış neden? X'i yalnız bırakmak için.
  17. Hapis yatmışım ha temiz ne farkeder.
  18. Sin Sağtürk, Cos Sağtürk, Tan Sağtürk
  19. Sıfır atan, Yedi tane yiyen ilimiz hangisi?  07 Antalya
  20. İngilizler kendi kıllarına ne der? Michael (Maykıl)
  21. Adamın kafasına buda heykeli düşmüş, Karısı başımıza buda mı gelecekti demiş.
  22. Bu gece seni kınıyorum, çünkü senin kına gecen
  23. Dün kazı kazandan kaz kazandım.
  24. Caiz olmayan şeye ne denir?Ca isn't.
  25. Geçen ay şubattı. Bu ay bu batacak.
  26. Sinüs 60 Cosinüs tutmuş.
  27. Baykuşlar vedalaşırken ne der? Bay bay baykuş.
  28. Geçen ay röntgen filmi çektirdim yakında sinemalarda.
  29. Yemeğin suyuna kim bandı. Kim olacak koli bandı.
  30. Adamın biri kalemi yere atmış ama düşmemiş neden? çünkü pilot kalemmiş.
  31. Bu nescafe o Nurgül Yeşilçay
  32. Denizaltının bir üst modeli nedir? Deniz yedi.
  33. Şu sıralarda depresdayım, stres amcam
  34. Yılandan korkma, yılmayandan kork.
  35. Geçen file çorap aldım, zürefeya almadım.
  36. Aynanın karşısında oynama, manganın karşısında oyna.
  37. Ben hikaye yazarım Ebru Destan,
  38. Masada hangi örtü kullanılmaz? Bitki örtüsü.
  39. Tekelin nesi var? İki elin sesi var.
  40. Evet sayın seyirciler top ağlarda, ben ağlamazmıyım?
  41. İneklerin sevmediği element hangisidir? Az - Ot
  42. Amcam tır kullanır, Leonardada Vinci
  43. Ben yedigün içiyorum tavsiye ederim sen onbeş gün iç.
  44. Kırmızı giyen erkeğe ne denir? Albay
  45. Can boğazdan gelir çünkü Emirganda oturuyor.
  46. Olay sandığın gibi değil bavulum gibi.
  47. Derin dondurucular doğum yapamaz neden? Yumurtalıkları yokta ondan.
  48. Limon ne zaman sıkılır? yalnız kalınca.
  49. Hangi yazı okunmaz? Alın yazısı.
  50. Adamın biri çatıya çıkmış intihar edecekmiş ama aşağıdan biri geçince etmemiş. Kim geçmiş Vazgeçmiş.
  51. Bir kadın süs dükkanına girmiş ölmüş neden? Çünkü ölü süsü vermiş.
  52. Bir basket takımının oyuncuları hep birlikte tetenoz olmuş neden?çünkü maç çok paslı geçmiş.
  53. Adam yalana yer yok demiş yalan ayakta kalmış.
  54. Osman dönerse ne olur? os-WOMEN
  55. Her hakkı saklıymış. Bende Hakkı nerede diyordum.
  56. Kimya dersleri kaldırılıyormuş neden? Çünkü kim olduğunu bulmuşlar.
  57. Geçen gün ayakkabıcıya gittim sıkıyorsa alma dedi korktum aldım
  58. Sağdan sanayi soldan banayi
  59. Sinop ve Giresun neden bu kadar güçlüdür?Arasında Ordu olduğu için.
  60. Geçen gün fırında patates yedik çok sıcak geldi bahçeye çıktık.
  61. Bir adam sihirli lambayı bulmuş.Cin benden ne dilersen dile demiş.Adam da özür dilemiş.
  62. Beni iki raunt dayandım Mehmet Ali Birand.
  63. Abi saatin çalışıyor mu?Benimkine de iş bulsana.
  64. Spiderman ağ atamıyormuş neden?Çünkü ağ bağlantısı kopmuş.
  65. Baba bozuk paran var mı?Varsa ver ben tamir edeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder