Bu Blogda Ara

Sayfalar

26 Nisan 2011 Salı

Ay Yakmaz

Görmez idim bir şavk vurdu yüzüme,

Nur gibi gözüktün benim gözüme

İtibar bile etmedin sevgi sözüme

Ay yakmaz ama sen yaktın beni



Dağlarda erişilmez bir çınar idim

Kırıldı sayende kolum kanadım

Fırtınada karla kaplanıp dondum

Rüzgâr yıkmaz ama sen yıktın beni



Bir kara gözlüye doyulmaz imiş

Akarsuya sevda yazılmaz imiş,

Gönüldeki Sevda silinmez imiş,

Silinmezdim ama sen sildin beni


Garip çoban hiç durmadan ağlardı

Meyve vermeyen sinendeki bağlardı

Sırrımı gizleyen sığındığım dağlardı

Ben bilinmezdim ama sen bildin beni



Üşüdüm üstümü örtün mü dedim?

Dünyanın malını hep ben mi yedim?

Senden başkasına gönül mü verdim?

Mezara girmezdim ama sen gömdün beni



Sıcak olur serin yaylalara giderim

Ben bana nasip olan çiçeği dererim

Bu günde yarında yine seni severim

Cehennem Ateşine sen attın beni


Bazen mağarada bazen dağlarda

Meyve dermedim sinendeki bağlarda

Bulunmazdım saklanırdım dağlarda

Ben bilinmezdim ama sen bildin beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder