Bu Blogda Ara

Sayfalar

28 Nisan 2011 Perşembe

İstemem-2

İstemem


Ben su böreği, baklava çörek galeta istemem,
Otlu böreğimi, cevizli güdüğümü verin bana.
****
Ben rok rugan ortopedik ayakkabı istemem
Dağda koştuğum kara lastiğimi verin bana.
****
Ben saray, villa, apartman dairesi istemem
Yaylada yattığım taştan kelifimi verin bana,
****
Ben pilli şarjlı akülü oyuncak araba istemem
Mehlez çamurdan yaptığım arabamı verin bana,
****
Ben tatlı tuzlu süslü kurabiye istemem,
Geyecek ekmeğimin tadını verin bana.
****
Ben puding, kremşanti, yaş pasta istemem,
Tavada pişirilmiş sıcacık köhtümü verin bana.
****
Ben şekerpare, irmik helvası istemem,
Yağlı pekmezli cızlamamı verin bana.
****
Ben kakao, nescafe, kahve istemem,
Adaçayımı acı yavşanımı verin bana.
****
Ben parfüm losyon esans kokusu istemem,
Şırahnada kaynayan pekmez kokumu verin bana,
****
Ben çarpışan arabalar dönme dolaplar istemem,
Mente’nin burnundaki cıngıllağımı verin bana,
****
Ben kauçuk plastik bir dünya istemem,
Nefes alacağım dünyamı verin bana.
****
Ben İsviçre Hollanda peyniri kaşarı istemem,
Tuluktan çıkardığım ham keşimi verin bana,
****
Ben mayo, bikini, yokoni, g-stringi istemem,
Al basmadan topa donumu verin bana.
****
Ben Akel den Vakko dan markalı eşarp istemem,
Helal parayla kazanılmış al yazmamı verin bana.
****
Ben ecnebi isimli erkek çocuk istemem,
Alimi, Osmanımı, Mustafamı verin bana.
****
Ben muz, greyfurt, kivi, kereviz istemem,
Harmanda yediğim acamlar almamı verin bana.
****
Televizyon film sinema dvd cd istemem,
Babamın yaptığı hasbihali verin bana.
****
Ben daha ileri bir teknoloji istememi
Mutlu olduğum çocukluğumu verin bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder