Bu Blogda Ara

Sayfalar

26 Nisan 2011 Salı

Bende kaldı

Bir bahar sabahı doğarken güneş,

Seni gördüm çırpınan kalbime eş

Hayat kumarında olmadım serkeş

Sana esen sabah yeli bende kaldı.


Bir bakışta ben-i gördüm yüzünde

Hayalimin izi vardı bal köpüğü gözünde

Yer almak isterdim her tatlı sözünde

Sana olan sevdalı yürek bende kaldı


Yanakların kızarmıştı belli arından,

Umutlu olayım mı bugünden yarından,

Uzaklaşamadım o an senin yanından

Sana gelen aşk yolları bende kaldı.


Bir kor düştü yaktı benim özümü,

Senin için sakınmam budaktan gözümü,

Yaşayamam sensiz hem yazımı güzümü

Sana bakıp yanan yürek bende kaldı.


Yağmurlar yağıyor oysa hava kurak

Bak toprak kuru sadece gözlerim ıslak,

Gelincik rengini almış sende al yanak

Sana doğru akan yaşlar bende kaldı,



Sözcükler dizikmekte sıra sıra,

Kanayan yüreğim olmuş yara

Benim bahtım zaten doğuştan kara

Sana yazılan sevda şiiri bende kaldı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder