Bu Blogda Ara

Sayfalar

26 Nisan 2011 Salı

Sende Kaldı


Sabah güneşi gibi aldın gözümü,

Başka yana dönemedim yönümü,

Sana verdim ben yüreğimi özümü

Benim gözüm sende kaldı



Düşünemez oldum senden başkasın,

Yürüyüşün endamın sen bir başkasın,

Nasıl döner gider insan sana arkasın

Benim fikrim sende kaldı.



Yürek çarpar oldu yalnız sana,

Ayak gitmiyor ki başka yana,

Aşk şerbeti içirdin kana, kana

Benim kalbim sende kaldı



Can sensiz, ruhsuz bedene fazla,

Yaşanmıyor yarsiz lezzetle hazla

İşim olmaz benim baharla yazla

Benim ruhum sende kaldı



Söyle canan, can nedir ki sen yoksan,

Bu bedende can canandan noksan,

Değili ki bu bedeni kabirede soksan

Benim canım sende kaldı



Göz seni arar durur her yerde,

Çare sensin yürekteki her derde,

Zulmetmez Allah yarattığı her ferde

Benim çarem sende kaldı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder