Bu Blogda Ara

Sayfalar

22 Aralık 2010 Çarşamba

DÜŞ PERİSİ





Seni gördüm rüyamda dün gece,
Seni anlattı bildiğim her hece,

Daha uzamış boyunla fidan gibiydin,
Melek olup kanattan elbise mi giydin,
 
Bir yolda yürüyorduk ikimiz yan yana,
Rüyada bile bakamdım yüzüne kana kana,

Vardık bir yere, yol oldu üç çatal,
Beğen birisini, hangisini alırsan al,

Çıktık yoldan fakat önümüzde engel var,
Bırakma beni dallar kökler etrafımı sarar,

Engellerden ilk sen kurtuldun, sen çıktın,
Bense köklere dallara dolaşıp kalmıştım,

Tuttun ellerimden yeşil bir vadiye çıkardın,
Sanki  bana yeni  bir hayat  bağışladın,

Bu ne güzel bir ortam ne kadar aydınlık,

Sensin güneş, oldun yalan hayata ışık, 
Nedense olmadı, kalamadık beraber,
Saklamıyordu almıyordu bizi hiçbir yer
Yürüdük önümüzde patika bir yol,
Yön kavramı yok ne sağ var nede sol,

Etrafımız sararmış ot ve çakıllık taşlık,
Saklamıyor bizi ormandaki çalılık,

Gelincik diyor haydi durma kaçalım
Bir yer bulup beraber sığınalım,

Kaçıyor, koşuyor hep gidiyorduk,
Belli ki birilerince takip ediliyorduk,

Koşmaktan yoruldum biz hep yaya
Kovalayanlar ise binmiş arabaya

Araba yakın belli sesi var kendi yoktu,
Bizde korku haddinden daha da çoktu,

Of yine geldik dar çok daracık bir yere,
Kader gülmez mi çınara acep bir kere,

Önümüzde dik bir kayalık var,
Bırakma beni son bir defa sar,

Yine çıktın benden önce uçurumdan,
Artık sana bakamaz oldum utancımdan,

Araba yaklaştı geliyor sesinden belli,
Gelincik durmayıp beni yukarı çekmeli,

Asıldın yukarı tuttun ellerimden,
Yüzüne bakamadım kederimden,

Nere çıktık neredeyiz hiç belli değil,
Uyandım artık gerisi rüya değil,

Düş perisi girme rüyama istemiyorum,
Uyanıp görmeyince çok üzülüyorum,

Bir sevdanın peşine takıldım gidiyorum,
Seni çok ama çok seviyorum….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder