Bu Blogda Ara

Sayfalar

13 Şubat 2011 Pazar

Gidiyorum


Gidiyorum;
Gidiyorum iki gözüm,
Tenim çöl kumu rengine döndü,
Bir sen bana dönemedin,
Söyle, söyle beni hiç mi sevmedin ?

Gidiyorum;
Gidiyorum iki gözüm,
Kan çanağı oldu ağlamaktan gözlerim ,
Yaşları bir sen silmedin,
Söyle, söyle beni hiç mi sevmedin ?

Gidiyorum;
Gidiyorum iki gözüm,
Çınar sarardı, soldu, döktü yapraklarını
Kuruyan çınarı bir sen görmedin,
Söyle, söyle beni hiç mi sevmedin ?

Gidiyorum;
Gidiyorum iki gözüm,
Batan güneş gibi arkamda bıraktığım kızıllığı,
Geceler oldu bir sen bilmedin,
Söyle, söyle beni hiç mi sevmedin ?

Gidiyorum;
Gidiyorum iki gözüm,
Sana hayaller anlattım geceler boyu
Hayalleri bir sen duymadın,
Söyle, söyle beni hiç mi sevmedin ?

Gidiyorum;
Gidiyorum iki gözüm,
Bana gözlerinle çok şey söyledin ama,
Gitme kal, bir seni seviyorum demedin,
Söyle, söyle beni hiç mi sevmedin ?

Gidiyorum;
Gidiyorum iki gözüm,
Sevgimi, yüreğimi, aşkımı alıp bu elden gidiyorum,
Senden kaçacağım ve fırtınalar ülkesine sığınacağım
Biliyorum sen beni hiç sevmedin.
Gidiyorum;
Gidiyorum iki gözüm,
Sana sığınmaya gidiyorum.
Demirleyecek liman sende,
Fırtınadan kaçıp, yine yeniden sana gelmek istiyorum
Çünkü seni çok, çok seviyorum,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder